my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

четвъртък, февруари 17, 2005

не питай


2005-02-04

такам ей на почна се.

дневни а?

кофти ама какво да се прави
цял ден отпрахме с Дончо на Age of Empires не усещам как минава смяната.
ICQ.

Изненада то било петък вечер ще се излиза.
трудно организиране. едно време бях много добър. все пак успявам.
много сняг ама много

ще ходим в еврото много добра салата ама виното не им струва
виж компанията я бива и то много

даммм ..

това май са хората с които ми се иска да съм на една маса и ето на стоим пием си винце и нищо няма значение с изключение на момента които се запечатва. една маса доволни физиономи приятен шум усещане за сплотеност за доверие за радост и няма Начало и няма Край има само Сега...

става късно а като стане късно трябва да се ходи в Hot Spot.
битка в снега.
добре това не съм го правил тази година Здравия е задобрял.

много познати и все от новите това е добре значи социалния ми живот не е умрял съвсем:)

за сметка на това музиката хич не я бива. кофти. но пък шота си е шот макар че този беше повреден (ех ако не съм аз да го отворя....)

миналия път музиката беше по-блага значи ще си ходим
дам

ами лека нощ