my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

четвъртък, февруари 17, 2005

безсмъртен


2005-02-13

Хм.красота да
тези дни определено има какво да се разказва
лошото е че не знам от каде да започна...

дали от безсмъртието или пък от лудостта а може би от там че вече сме над нещата...

идеята е такава че просто “се ражда легенда”(малко неточен но верен цитат)
да говоря за ебането на крепостните селяни... май по-добре да copy-paste писмото на Дон там много добре е докарана цялата простотия на ситуацията

няма да говоря и за това как на крепостния селянин му писва да е с разтворени бузки на задника и да го поема целия без ограничения (дори топките не са спирачка)
тогава ще говоря за безсмъртието на оператора ще говоря за добрия, лошия и гадното копеле.

тези дни на недоспиването, недохранването и размазването проясниха проклетото ми съзнание за големия ташак на маймуните. ами така си е като още вярваме че работата ни е превърнала от маймуни в хора ... защо пък да не е ебането или веселбата... защото аз имам чувството че е точно обратното че работат ни превръща от хора на маймуни, а аз не искам да съм гаден червеногъз(може би от якия ебан) гибон
аз искам да съм спокоен да си живея мизерния живот и да съм над тези простотии
вече знам как мога да го постигна знам за силата на безсмъртните знам за нищожеството на останалите които са там долу в системата знам за смисъла от безсмислието знам за tова че всъщност нищо не е от значение и че случките се случват

знам дам....

защо трябва да се ядосвам за неща които не са реални?

ами няма пък(дори ще тропна с крак)!!!

раждам се отново и съм като пеленаче което не може да говори ех да можех да обясня на някой ....

красотата от новия ден след като знаеш че той е за теб а не за другите и че той няма да е толкова прекрасен (изобщо няма да е ден) ако теб те няма.

аз съм аз съм аз съм чук чук кой е там ....
здравей
какъв прекрасен нов ден а ти кой си?
а какво си?
и защо?

ама всичко е кристално всички сетива за засилени до максимум
не обяснението е трудно пробвай и ти после ще говорим

приятно безсмъртие