my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

понеделник, април 10, 2006

Експеримент 2

По въпроса за цигарите. И отказването от този противен, скъп и вреден навик (но пък толкова приятен - да си всмукнеш отровата сутрин с поредната доза кофеин когато те е напекло пролетното слънце...)

От 3.04.06 провеждам втория си експеримент в тази област. Първия си беше катастрофален провал.
Експеримента се изявява в следното - всяка седмица ограничавам по едно мяcто където цигарите са ми забранени. Започнах с т.н. "мой дом" - успешно!

Тази седмица е седмицата на работното място (още повече че когато съм дневна смяна от 08:00 до 20:00 съм там а след тва не ми остава много време и общо взето се прибирам вкъщи където също не трябва да пуша...)

Да видим дали вредните навици могат да бъдат преборени.

Пожелайте ми успех. Ще ми е необходим.

2 Comments:

Blogger ss said...

ей,експериментатора!здравей!ами аз много съжалявам, че вече си на морето, аз след близо месец отсъствие ще се върна в Габровото за карнавала и теб няма да те има.доста тъпо.аре пиши ми на hivisalive@mail.bg или в blog-чето ми че да поддържаме няква комуникация(вярвам все ще намериш компютър по морето:ppp)...иначе т'ва за експериментирането..брау,брау...!!!

7:53 сл.об.  
Blogger luho said...

компютър няма как да не намеря като все пред него стоя по цял ден..:)а пък и ти ще ми дойдеш на гости това лято с Мария нали ми обеща така че какво си се затъжил?

2:39 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home