my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

понеделник, май 29, 2006

Зеления път


не съм писал много отдавна май....
което, след поредица от размисли, ме води до няколко заключения:
1. нищо интересно не се е случило с мен
2. няма вече разтърстващи събития
3. влязъл съм в някакви коловози и не мога да се измъкна от утъпкания път
а преди време, си говорехме с един мой много любим човек за "зеления път",
изградихме си нещо като теория въз основа на няколко неточни цитата от книги и собствени размисли
Идеята е там че от входната врата на всеки един от нас тръгват безброй пътища, всеки един от които може да ни отведе навсякаде.
Това по кой от тях ще поемем зависи само и единствено от нас.
Но има и друго ... успоредно с всеки утъпкан път има и една малка пътечка т.н "зелен път", по която не минават много хора. Тя пак ще ни отведе там където и нормалния път, но определено ще бъде много по-интересно, вълнуващо и дори може би малко болезнено, но винаги е по-приятно да се движим из пътека в гората отколкото по асфалта нали? Всичко това е много метафорично.
Просто напоследък не мога да намеря малката зелена пътека през гората, движа се по навик и от това почти ме боли.
Дори смяната на обстановката ми със слънчевия и не толкова курорт вместо сивия ни малък градец не можа да ме изкара от коловозите.
Явно желанието ми за зеления път е само привидно, а иначе ... май е по-лесно да си вървя по утъпкания стандартен и безболезнен път.
Хей, това наистина ме плаши защото е крайно нетипично за мен.
Или може би е крайно типично, вече не знам какво да мисля.
Мисля само за красотата на зеленото и спомена за него.
Дали някога пак ще се върна на зеления път...?

2 Comments:

Blogger ss said...

от где я изкопа тая снимчица, бе горски??? я си измий посивелите от еднообразно и коловозно ежедневие очки и забележи, че пътечката е кафява, а не зелена...
пардон за дребнавостта, ама няма как, при положение, че засегна егото ми с това, че си си позволил да философстваш над "Зеленият път" с някой, който е различен от МЕН!
иначе можеш да влезеш в галерията в stroeja.com(сайта на "строежа") и да видиш к'во се случва от време на време в сивият ни малък градец...
ааа..и виж кой подскача най-отпред на половината снимки...нямам предвид Свилен:)))
т'ва е!

10:16 пр.об.  
Blogger luho said...

сега първо на първо много се заяждаш то както съм си писал всичко си е метафорично (кафява била...) и то от завист и ревност че не съм го обсъдил с тебе... ма как мой да си толкоз дребнав бе!!!!
хихи пък ако трябва да продължа в твоя дух баш най-отпреде на снимките е Манола:Р

3:05 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home