my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

четвъртък, юни 01, 2006

1-ви юни

Денят на детето.

Странен празник и хубав,
сякаш някой все още мисли за децата...

Но не за това иде реч в тоя ми пост.
Тя датата си е много хубава,
но не и за мен.

Преди няколко годинки на тая дата ... убиха всичко детско в мен за един миг.
Не че не съм го преживял...
и не че все още не се държа детински веселяшко и просто през повечето време...
Просто датата си струва да си я отбележа в тоя блог.
Много неща ми се случиха тогава и още имам едни фосфорициращи звездички на тавана в нас които са ми спомен от тогава.

Само дето от тогава не рисувам, не пиша стихове и не мечтая толкова...

Колко е странно не си спомням хубавите годишнини, но пък си спомням лошите
и това ако не е оптимистично здраве да е.

2 Comments:

Blogger ss said...

спокойно, миличко, ще ти купя близалка...!

8:15 сл.об.  
Blogger luho said...

мерси...:)

10:15 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home