my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

вторник, юли 04, 2006

да го еба

писна ми.
писна ми да се занимавам с всички.
вярно обикновенно успявам да се справя и с моите си проблеми и дори да бутна едно рамо на някой приятел ... най-малкото като изслушам поредната трогателна историика. независимо от всичките shit-лаина пингвин делфин тюленин дет се случват успявам да си запазя усмивката и да звуча бодър и весел.
е па писна ми.
не издържам вече.
толкова безсмислено ми се струва всичко.
и се дразня на депреса в който отново навлизам.
ама така съм уручасан.
знам че ще се оправя.
ама не ми се ще да се оправям.
просто искам да спра да се занимавам с проблеми и еи така малко поне да се чувствам добре веднъж поне за разнообразие.
без да ми пука за това кой какво как колко...
и ей така да се чувствам пълен.
ама не просто ще ми мине поредния депрес и после пак ще се усмихвам ще развеселявам ще поддържам ще съм силен ще продължавам устремно напред ....
shit
а всъщност никаде напред не отивам боксувам си боксувам си окопал съм се до шия в лайна и толко....
аде до скоро