my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

събота, юли 01, 2006

July mornin'

Дългоочаквания July.
Едноседмично звънене по телефони и GSM-и, обяснения по Q-то, пращане и получаване на mail-и и псуване на всички доставчици на Internet, които правиха сякаш всичко възможно за да не мога да се свържа с хората които ми трябваха. Ето най-накрая след 48 часовия ми поселден работен ден и 3-те часа сън стоя във Варна и очаквам пристигане на Тримата.
Отново много чакане и звънене по телефони, но най-накрая след много странни случки успях да открия Калоян. Той милия беше хванал чудесен стоп от София с много алкохол конфети и тревичка. Та ми дойде един цветен красив и щастлив. нахраних го в Зеленото докато дочакаме останалите. И го поосвестих малко с кафета. Ето и прибягвам босичък от Зеленото до Общината за да посрещна и Стеф и Вачето които също путуваха на стоп от София ама тръгнаха по-късно заради някакви изпити (ш еба мама му).
Компанията е в пълен състав, даже имаме попълнение (което така и не разбрах от каде се появи). Лошото е че е 20:00 часа и всякакви надежди за ходене до Камен бряг умират след установяване на този факт. Изкача някакво предложение за Аспаруховия мост. И после изкачат разни испанци испанки и тем подобни. Изкочиха и много бири. И после стана съвсем оплетено. разделихме се... напихме се (или поне аз) и отидохме уж за малко да дремнем...и проспахме точно изгрева и тва нащо ако не е простотиа няма какво да е.
не че не се радвам че си видиах 3-ма от най-близките приатели. И се забавлявахме колкото можахме. Ама някак си точно посрещането на този изгрев с който трябваше да свърши шибания ми месец и да започне най-накрая слунчевото и прекрасно лято...се провали.
Толкова исках да видя проклетото слънце как се появяа иззад морските вълни....
Не защото е шибания хипарски празник... а просто защото това щеше да е символ на края на всички глупости които ми се случиха този месец. щеше да ми е пречистването един вид.
Ама наисе.
Проспах го. И ме е яд. И всички са ми сърдити. И много ме болеше главата. И джентата беше топла на сутринта. И кафето даже свърши в кафемашината точно когато си правех моето....
е това ако не е знак че всички глупости ще продължат здраве му кажи....
а пък 1-ви все пак беше хубав ден въпреки топлата джента която все пак някак си успяхме да охладим. беше лежерен ден такъв не бях имал от месеци насам.
и беше хубаво... а и намерих много албуми на Ревю и Нова Генерация, и слушахме много време Bob Marley докато се размазвахме с вече охладената джента....
и трябваше да ходя на работа...
да живее дезорганизацията(като имам в предвид че и четиримата сме хора които се справяме с организацията на лагери семинари и изобщо всякакви мащабни мероприятия беше много забавно колко дезорганизирани можем да бъдем ...)
There I was on a july morning.....
....At the sound
Of the first bird singing...