my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

неделя, юни 04, 2006

още един ден

Събудих се!
Обещал си бях че днес започва т.н. "програмка за месеца"
бягане... плуване... "здравословен" начин на живот.

Започнах с кафе и цигара...
Много здравословно.

Бягането не се получи. Аз откаде да знам, че да бягаш по пясъка е толкова уморително, пък и ще взема да си докарам някоя травма, я изкълчен глезен, я порязано ходило на рапан, мида или стъкло от бутилка. Аман от пясъци и бягане.

Плуването не се получи. Аз откаде да знам, че ще е толкова студена водата и ще има водорасли и медузи и ще ме заболи рамото още на първите 10 мин. Аман от морета.(голямо съм мрънкало).

Запознанствата тръгнаха зле... първата с приятел (много лошо ме гледаше момъка кат се върна) втората... ами ще кажа само че й помогнах да извади малкото си детенце от водата...
ама третата беше добре. Даже се разбрахме утре да бягаме заедно, че да имала стимул.. ама категорично не по плажа - по алеята... и организирала семинари на боровец... и аз мога ама не ми дават... искам работа... иначе... къса червена коса (боядисана много ясно) добри гърди (и не се свени да ги показва) мило гласче, малко прекалено мило ама не чак глезено... доволен съм!!!

Остават по-малко от 17 дни до КОНЦЕРТА...

Смях се много... ама то щото си купих новата книжка на Terry Pratchet.

Само не мога да разбера защо някои жени хич не поддават от кадето и да ги побутнеш...

не сме много късметлиите като Стеф
да отидат да се запознаят и ей ти на голямата либоффф.. пффф..

и той щял да ме шамаросва....

не се впрягаи много сте ми хубави двамцата...

Ма се олях днеска с постване.

пък и една песен ми се върти из главата цяла вечер много се размекнах и разлигавих.



1 Comments:

Blogger ss said...

офф..трогнах се...!
мерси!
:)

p.s. може и да ти опростя част от шамарите:))

10:36 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home