my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

вторник, август 09, 2005

събуждане

започнах най-накрая да се пробуждам от отвратителната летаргия
сякаш съм изпил конската си доза кафе и сега очите ми се отварят
разбира се всичко това е само преносно понеже не съм спал в действителност от 96 часа а и кафе няма

но думата ми бе за другото "събуждане"
за онова на ума и душата
започнах отново да чета
знам какво да правя в свободното си време и дори в не толкова свободното
не се измъчвам от дребни проблеми а в същото време се радвам на дребнните неща

радвам се че съм жив

това не е на добре защото винаги в такива моменти се случва случката и разбива кристала на мечтите и радоста на ситни песъчинки

но това означава ли че до тогава все трябва да тръпна в очакване на този погромен миг?

"close your eyes, just feel that we are live"

с тези звуци се събуждах всеки ден на поляната и със звука на първите птички

с този мотив и изпращах слънцето и посрещах топлината на лагерния огън

дори дъжда койтопросмука палатката беше преди всичко красив

и топъл

все още се нуждая от някои неща
имам нужда да знам какво ще правя със себе си примерно следващите 6 месеца
имам нужда да се наспя
имам нужда да се занимавам с нещо което харесвам и ми е приятно
имам нужда от някой до мен с когото да споделя всичко това
имам нужда от нея

но не мисля постоянно за тези нужди
всичко само ще си дойде на мястото или пък не каква е ползата да се тревожа

а и още нещо от 96 часа не съм пил абсолютно никакъв алкохол
и още нещо май след този пост ще откажа любимия си порок - цигарите

всъщност май любимия ми е безсънието но както и да е

усмихвам се

4 Comments:

Blogger ss said...

преди 2 часа ходихме на сутрешния, редовен rest...казах, че ще ти прегледам blog-а ти и ся правя точно това...

и миналия ден с теб в spot-а си приказвахме как всичко се случва...

за какво става въпрос:

"това не е на добре защото винаги в такива моменти се случва случката и разбива кристала на мечтите и радоста на ситни песъчинки"

ами аз не знам какво става ама искам да споделя, че май преди малко шибания кристал се счупи...аааааааааааааааааааааа...не знам кво става ама маи нещо се с4упи, човеко, счупи се!!!!
ще се побъркам мамка му....
тва е!

1:01 сл.об.  
Blogger ss said...

объркала съм се за кристала...
сори!

12:17 сл.об.  
Blogger luho said...

объркалА? боже боже много си се объркал:) както и да е важното е че е здрав га ще пием кафе пак? тоя път ниама да кания гости:Р

8:45 пр.об.  
Blogger ss said...

ами да!
кога ще пием кафе?
а кога ще ми върнеш "майстора и маргарита", четецо?
ама аре ще се разберем някак
нали все пак сме connecting people
и май е време да спрем с тъпите comment-ове тук...
айде мнооо здраве!

7:47 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home