my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

неделя, юли 16, 2006

близки срещи от третия вид

Тези дни започват да ми напомнят страшно много лятото на 2004.
Тежка работа, безсънни нощи, алкохол, познати, приятели, посещения, Варна, пътуване, безсъние, работа, нови срещи, още алкохол, дълги нощни разговори, разходки, откраднато време....
Калоян се появи както винаги като хала във Варна. Съответно заформихме отлична вечер, със всичките му медикаменти и весели лафове. Това че на другата сутрин трябваше да съм на работа нямаше кой знае колко значение, то такива събития мога ли да ги пропусна заради едното спане?
Траката е владение на Егои и Евва. Невероятни хора - отпуснати, контакти, свободни, красиви .... ще ми се да имах малко повече време да се поопозная с тях. Дори ме заведоха до "Морския вълк" във Варна ...!!! Странно аз толкова го обичам това заведение, а посещението ни там беше изключително случайно или не беше, то май тези дни няма много случайни неща...
Летище, самолет и ей ти на Маичка. Весела разговорлива изпълнена с положителна енергия както винаги. Разходката в морската градина на петия ми безсънен ден стартирала в 00:00 часа дори не ме натовари...напротив... разговора вървеше изключително гладко просто винаги се получава така... може да не сме се виждали 6 месеца или година но това изобщо няма значение... обичам такива хора ... пък нея си я обичам:) макар да живеем в два коренно различни свята и двамата слушахме историите на другия с интерес...сякаш нямаше значение колко мега хипер гига супер яко е било мястото или случката или напротив колко нормална и обикновенна е.... имаха значение чувствата и емоциите които се предаваха от всяка история...
може би живота не е толкова черно-бял...
а може би трябва да поспя малко:)
п.п. за съжаление вече го няма "надуваемите" в Варна:(