my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

вторник, март 15, 2005

2005-03-03-05

Работа...

вечерта е обещаваща.

едва дочаквам смяната за да отлетя към центъра.
трябва да ходя на камина
но първо трябва да мина през Дон “за малко”!!!

две бутилки чарвено вино
добра музика

Дефецита (най-накря се запознавам с това същество)
разговори за филми, книги, музика, история
имах нужда да споря
имах достоен опонент...

бутилките намаляват застрашително
в стаята е горещо и става все по-горещо...
“петроханът” също намалява прогресивно

съзнанието ми е замаяно вече съм пиян отдавна не съм се чувствал толкова далеч в другото измерение. виното е добро!
размазване!

блокировка!

утро. целия организъм се бунтува срещу елементарни действия като отваряне на очите или пък още по-странно отпиване от чаша с вода(а така съм жаден..)
жажда...

релаксация, подготовка за вечерта, лошия поглед на лошия оператор...
боли ме стомаха лошо лошо лошо

17:00 – на вратата като силует се появява дългата сянка на Миро.
“Барака”

малко авторски фотографии и опъваме платната с попътен вятър центъра на града
все още съм много зле...

“La scalla”, компанията е отлична а и пицата ми идва много добре след целодневната гладна диета:)

бирата влиза обаче по-добре....

“Hot spot” тъкмо е свършил “педерския” сет..
остава само да пием по едно бяло да си потанцуваме да се видим със всички и да си ходим
чувствам се отлично

трудно събуждане....тежка сутрин и пак на работа....

2 Comments:

Blogger ss said...

пич, я вземи да вкараш нещо ново, че аз секи ден влизам да прочета...., а то няма ко...ебаси!
ся откого да се вдъхновявам....то нали ти си моя идол....ко е туй "...отивам да спя, че съм уморен..." прояви малко креативност и вкараи 2-3 дукви все пак....

5:30 сл.об.  
Blogger luho said...

ebasi i idolite deto si gi izbira6:)

10:07 сл.об.  

Публикуване на коментар

<< Home