my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

четвъртък, юли 20, 2006

Музинки


след близките срещи от третия вид:) се сдобих с няколко нови музинки...
сега MP3-то ми е пълно с най - разнообразна и жива музика...

ето какво слушам:
1. The Cat Empire и най-вече : wine song; lost song; trriple j festival с невероятната july o'harra (не съм сигурен за правописа); feline (която пък е страшно нетипична песен за тях но пък вдига ама не само вдига ами направо те вкарва в облаците)
2. Jack Johnson любим и невероятен за морската атмосфера по-конкретно: всичко всичко всичко
3. Mano Chao (а това е поради срещата ми с Егои и Евва мания)

как да ви обясня колко добре ми действат тези звуци? Съживяват!
заслушайте се в Джули О'Хара .... е няма такъв глас нали?:)

депрес музиката е хубава красива прекрасна тъжна...но си има граници... време е да полетя малко нали?

Сега поемам на едно дъъълго пътуване толкова очаквано и изпълнено с толкова надежда...

искам да видя малката си племенница ... искам да видя майка си ...(да й е честит юбилея)...баща си, сестра си, всички приатели .... едва ли ще имам време, все пак бягството ми от действителноста ще е само за два дни...
а искам и Rest; Спаравана; Костница; Градинки; Палчинки; кулата; зоото;
искам искам искам.....
хайде ще разправям като се прибера...
п.с. коя е правилната дума... каде всъщност се прибирам...тук или там..?!!?
п.п.с. едно съвпадение 60 post ознаменува 60 рожден ден на майка ми... още веднъж: дано дълго още да е до мен и да е щастлива