my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

понеделник, юни 05, 2006

празно

Ненужен ден.
Безсмислен някъкъв...

Вършенето на "нищо" е едно от най-досадните ми занимания...Има "нищо" и "нищо"
Едното "нищо" те кара да се чувстваш много добре, спокоен, отпочинал, радващ се, доволен... Това е "нищото", когато си свободен да правиш каквото си поискаш, но си избрал тъкмо "нищото", но все пак тук имаш право на избор...

Другото "нищо" си е "нищо" от където и да го погледнеш.
Просто безсмислено преживяване на поредния ден.
Загуба на време.
Загуба на възможности.
Бе загуба няква...
А загубите не са приятни на никого. Ето днес си счупих очилата... слънчевите. Хъх, неприятна загуба на вещ на която държа. По принцип не държа на вещите. Но има някои с които наистина мразя да се разделям.
Раницата на гърба ми. Винаги имам нещо полезно в нея. Понякога ми е достатъчна за да се вдигна и да отида някаде. А аз съм човек на спонтанните решения. Може да реша дори сега да си вдигна чукалата, така че раницата трябва да е с мен.
Музиката в ушите ми. Тук вече не мога да изтъкна някоя определена вещ, но всичко което ми позволява да се наслаждавам на музиката без която не мога, е "музиката в ушите ми".
Очилата. Слънчевите. Обичам да се крия от света понякога. Малко щтраусово мислене. Прикривам се с тях, те са ми бариера между мен и света който не понасям.

Търся си и работа. Не издържам това бездеиствие и безсмислие. Нищо. Гледайки обявите се чувствам като пълен загубеняк, който до края на живота си е обречен да работи нещо от което му се повръща. Просто за другото нямам квалификация, образование, стаж, знания...
Мразя да се чувствам безполезен и да бездействам да не влагам някаде енергията си.

Гаден ден.

6 Comments:

Blogger ss said...

точно преди 3 минути бях решил да седна и да напиша един post, който е с абсолютно същото настроение и идеи...като изключим очилата...ебаси...точно в целта!
браво на теб!

11:00 пр.об.  
Blogger luho said...

хем се радвам хем ми е криво че не си седнал да попишеш липсва ми да четна нещо сътворено от болния ти мозък

6:10 сл.об.  
Blogger ss said...

мога да кажа, че тези дни болният ми мозък е в процес на придобиване на хронична...каквато и да е - болест...
дължи се и на образованието и на самият shit, за който ти много добре се досещаш...
така че очаквай включването ми скоро с пълна сила...
btw имам цялата дискография на tool и работата никак не е на добре...:)

6:30 сл.об.  
Blogger luho said...

хахахаха с нетърпение голямо очаквам включването на пълни обороти. а за TOOL дума да няма никак не са на добре работите:)

7:11 сл.об.  
Blogger luho said...

http://debian.fmi.uni-sofia.bg/~nb/blogs.html гледай тука хората bloga ти в такъв списък са го сложили пък ти не искаш да пишеш (пък моя го няма:(

пиши ве

8:01 сл.об.  
Blogger ss said...

аве ти колко свободно време имаш там и в к'ъв кучи гъз си се врял за да го намериш тоя списък...???
а тоя колекционера видя ли го ве?
той по-грозен и от мен...кви са тия коси, носове...ужасс...
ама си нямаш работа значи...цък-цък!
иначе извинявай за тъпия коментар...!

9:52 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home