my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

сряда, август 02, 2006

Ден почивен

След многодневното целодневно бачкане най-накрая имах почивен ден...
и което е още по-хубаво има с кого да го прекарам...

любимата Маичка е тука:)
та ето как протече...

събуждане в клуба...два часа откраднати от времето са ми напълно достатъчни за да си отпочина...кафе с колегата и много смях...освежаване в квартирата... леля Роси се е прибрала кафенце с старата и усмихната хазайка беше ми домъчняло за нея...

вече сме готови за плажа.
само че както винаги се случва въпреки че тук не беше валяло повече от седмица (през която се пържих на работното си място) точно днес се извива една ужасна буря... успях да се срещна с Маичка малко преди да завали и със съвсем леко намокряне (за освежаване) се мятаме на колата за Варна.

плановете се променят след като дъжда който валя само колкото да ни развали плажа... решаваме да пообиколим магазинчетата за да намерим рокличка.

Никога ама НИКОГА не тръгвайте с жена на пазар...
в отвратителната жега (задуха от изпаренията след дъжда) обикалянето 3 часа по магазини за женска мода в които се чувствах изключително не на място просто разби цялото ми търпение... не че не обичам да ходя на пазар... не че не мога да загубя цял ден в това... но специално този ден просто не издържах... а и всичко беше против мен.. в повечето магазини някакво устроиство пищеше още при влизането ми...(така привличах вниманието на всички дами които се опитваха да подновят гардероба си..) освен това вече си мисля че съм невероятен експерт в областа на женската мода в момента...просто наистина всички магазини предлагаха едно и също еднакви модели еднакви цветове...(при това положение само не разбирах защо след като в първия не си харесахме нищо трябваше да обикаляме останалите амнайсет хиляди)...

добре че отново заваля ама тоя път толкова се радвах на небесната вода че просто не мога да опиша усещането...(ето доказателство че едно и съшо нещо може и да е хубаво и лошо)...

тъи като не можехме да ходим на плаж в дъжда а и обикалянето по магазините беше вече изключено с насочихме към едно кино...
"Карибски пирати 2" който вече бях гледал три пъти се оказа нашия избор... поне нещо весело и неангажиращо ей така колкото да си покиснем в киното...
само дето киното беше изключително малко с малък екран прекъсваха прожекцията три пъти за да сменят лентата...ходи после се вживявай в филма.. и разбира се присъстваше момента заради който в последно време избягвам да ходя на кино.... от 18 човека в залата 16 (разбирай всички освен нас) хрупаха шумоляха приказаваха по GSM-и, един даже май си прослушваше мелодииките... абе хора вие на кино ли сте дошли или... ако някой иска да се храни ивилизацията е измислила специални заведения за целта... хайде моля ви се..

мъките свършиха с финалните надписи...

е след като загубихме целия си ден(не ме разбирайте погрешно много хубаво си изкарвах на моменти приятни приказки разкази изобщо това да си говоря с Майчето винаги ми действа много добре) беше време за силна изпълнена с емоции вечер.
бяхме много уморени(то оставаше да не сме) но изпълнени с желание за нещо по-така...успешен избор се оказа Cocaracha в Варна. Ретро нощен бар с отлична музика прекрасни хора усложлив персонал и изобщо много настроение...имаше и промоция на Beefeater която разбихме и спечелихме сума ти и неща пък и след поредната чаша джинооо просто бяхме в стихията на танца.. и който не вярва да пробва 5 часа стабилно танцуване много емоции смях и вълнения....
последвани от обичайното нощно къпане...

липсват ми такива моменти напоследък
и благодаря на Майчка която е в състояние винаги да ми вдигне духа

хайде до скоро драги ми смехурко