my days

е т'ва си е за мен

Моята снимка
Име:
Местоположение: Gabrovo, Bulgaria

е не може всичко в един ден...

четвъртък, август 03, 2006

Бряг

Пясък. Шум на разбиващи се вълни. Вечерта е хладна. Лек бриз.
Отново самота и типична меланхолия. С нея сме стари приятели. Толкова време изкарваме заедно. Най-добрия ми приятел.
Меланхолия.
Знам че ще изкараме още и още хиляди пъти още моменти заедно. Винаги е до мен. Харесва ме във всичките ми амплоа. Само пред нея не нося маски. Изоставям дори любимата си и омразна маска на "вечно-усмихнат-щастлив-твърд-непоклатим-интересен-луд-веселяк-див-забавляващ се"
Не ми липсва.
Странно но се чувствам отлично. Обгърнала ме топло и гальовно, меланхолията притъпява всичко. Има я само нея... и някаде там аз... Само двамата. Добре ни е заедно. Знам че и на нея и харесва. Можем да се напием заедно..можем да поседим...да погледаме звездите...морето...може и нищо да не правим, но ни е хубаво...
Заедно.
Ето това е любовта. Или поне това трябва да бъде... не знам какво е "любовта. Боже колко изтъркана дума... Обичам си я. Моя си е. Не искам да я деля с никого. Егоистичен съм. Ревнувам я. Не съм готов да се разделя с любимата ми меланхолия... със самотата... не искам. Няма какво да се лъжем.
Нямам сили и желание за нищо.
Брега на който седя е краят на пътуването. Но тук съм си аз. Пристанище в което винаги съм добре дошъл. Пясъка е мой познат. Морето ми е приятел, бриза любовна целувка. Мога само да стоя тук... и да знам че "съм" и че "е" Просто "Е". уморен съм. не искам вече да търсия искам да ме обгърне топло и да не ме пуска от прегръдката си....
Уморен толкова уморен...

2 Comments:

Blogger Des said...

толкова уморен,
че силите за борба те напускат,

просто се отпускаш, сгушваш се по детски в прегръдката й,
усмихваш се на съня, започва инетерсно, нали!?

спиш сладко,
на другият ден избраната маска ще бъде почистена и ще те чака на нощното шкафче, за нови подвизи,

сега се наслаждавай на покоя

11:50 пр.об.  
Blogger luho said...

...На масата е другото лице
разтегнато от смях, наивно бяло,
а истинското в двете му ръце
пред матовото тройно огледало...

...Той пак е сам говори без слова
с предметите от своята окъжност
бе писал някой нещо за това,
че клоунът винаги е тъжен...

...Клоунът след часа чай
си тръгва, тръгва уморен
изгубва се в прегръдката на мрака
Клоунът сега е пак
съвсем, съвсем обикновен
До утре, до утре, до утре,
до утре вечер в другия спектакъл...

Субуждаш се. Отваряш прашасалия скрин в съзнанието си...пълен е с костюми, маски, грим... "кой да бъда днес?" ръката посяга взема маската ... и усмивка изгрява на новото лице...

10:03 пр.об.  

Публикуване на коментар

<< Home